Jeżeli zarezerwowaną właśnie wycieczkę z działów Lastminute lub Wczasy zorganizowane znajdziesz w przeciągu następnych 24 godzin gdzieś indziej przy tych samych świadczeniach, a w niższej cenie, to zwrócimy Ci różnicę. Identyczne muszą być cel podróży, organizator, termin, rodzaj wycieczki, zakwaterowanie, wyżywienie, linie lotnicze i trasa przelotu.
Powyższa gwarancja nie obejmuje krótkotrwałych obniżek oferowanych przez organizatora po dokonaniu rezerwacji czy też nieprawnie udzielonych rabatów.
Proszę w przeciągu następnych 24 godzin po dokonaniu rezerwacji przesłać z naszej strony wiadomość e-mail i podać w niej następujące dane servicecenter@onlineweg.de:
Nasza gwarancja ceny dotyczy tylko ofert innych internetowych niemieckich biur podróży bądź portali podróżniczych, które oferują identyczny produkt z możliwością rezerwacji internetowej i starannie wyróżniają produkty.